ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


dålig uppdatering!

sorry för dålig uppdatering men jag har haft väldigt mycket för mig dom senaste dagarna. ;)
i torsdags följde jag med erica hem, vi hade det riktigt mysigt.
gick på hennes konfirmandledar träff. sen på fredagen for vi till skolan och slutade 13.15
sen åkte vi hem och fixade oss för kvällen då vi skulle på bio med victor & lars.
vi åkte in vid 7 och träffade dom vid 8, vi kollade på hypnotisören.
otroligt bra, men läskig! vi satt och skrek.. hahah. efter bion drog vi till donken,
sen fick vi skjuts hem av victors pappa.
sen vaknade vi runt 12, eftersom vi inte kom i säng förns runt halv 2.
käkade brunch, sen drog vi iväg på konfagrej.
träffade lite nytt folk osv, trevligt. verkligen inte som när jag tog konfan iaf!
sen kom mamma och pappa och hömta mig, for upp till mormor och gav katten mat eftersom dom är i dalarna.  och ja, i kväll så ska jag bara sitta hemma helt för mig själv eftersom mamma & pappa är på fest och niklas är hos farmor och farfar.
 
köpte lite kläder i veckan, ni får bilder på det sen!
här har ni bilder från dom senaste dagarna!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback