ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


dessa magar som krånglar..

idag har min mage inte varit speciellt glad..
har haft nå otroligt ont hela dagen.
erica skulle följa med mig hem, men så fick hon världens magverk hon också..
tycker så synd om henne, men om hon mådde bättre skulle hon komma senare, men annars så komme rhon nog imorgonkväll. imorgon ska jag umgås lite med caroline efter skolan, på torsdagar slutar ju jag klockan 11 ;) så jag ska sedan åka till lit där jag ska hälsa på mitt sommarjobb, på häradsgården.
tycker dom är så trevliga där så jag gillar att hälsa på då och då. sen träffa cääärro och sen hem.
fick tillbaka mitt prov jag gjorde för nån vecka sedan, fick betyget C på det, nöjd iaf.
men nu ska jag ta och fösöka få mat i magen.. om den vill ha det devillsäga.
 
tjaråååå
 
ungefär såhär har jag känns mig idag:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback