ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


fotografering imorgon

har fotografering imorgon, riktigt nice. eller?
jag och erica gick på stan idag en stund på håltimmen och letade någon tröja tills dess.
har ju inga bra kläder tycker jag. haha
så nu har jag inhandat lite snyggt!
inge mycket eftersom att jag sparar pengar till stockholmsresan förståss!
bild på hur jag ser ut kommer ni få imorgon, spännande ;)

nu sitter jag och pratar med victor, lars & erica på skype. trevligt!
snart ska jag hoppa in i duschen och imorgon kommer även felicia att börja! :D
ma höres!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback