ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


gymmet

efter skolan idag så följde jag med micke och gymmade.
sprang 20 min, sen jobbade vi med musklerna 45 min :)
riktigt roligt faktiskt, men otroligt jobbigt!
så nu ska jag vila, sen får jag följa med micke någon annandag!
i helgen hade jag bestämt med caroline, men jag har faktiskt ingen aning vad som kommer hända..
emmas mamma skulle klippa mig på fredag ev. men jag undrar nu om jag inte ska vänta lite.
åh vad jag älskar mitt hår.. :( men har somsagt ingen aning.. på onsdag har SA12 fotografering.
nicee det! felicia ska kanske också börja i min klass :)
aja, nu ska jag vila kroppen som jag fortfarande har ont i.. haha!
så jag avslutar dagen med en nyttig hallon & kiwi smoothie.

godnight!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback