ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


jo...

jag har fixat en p-stav!
och jag vet att det finns vissa negativa saker med detta, men funkar det inte kommer jag ta ut den igen.
plus, att man kan inte få tag i något som bara är posetivt :)
var tvungen att gå från skolan och ta bussen kvart över, för jag skulle vara på HC 15.00
träffade sara på bussen och vi satt och pratade om halloween festen på fredag som kommer bli otroligt bra.
sen följde hon med mig och såg på medans barnmorskan fixade p-staven.
och nej, många har frågat om det gjorde ont, och alltså, först får man en spruta för bedövning som jag tyckte var lite obehaglig, hehe.. men jag tycker inte alls om spruter så det var ju bara jag ;)
sen väntade vi en stund för att det skulle värka. sen utan att jag ens märkte det drog hon in den där hylsan in i armen som då inte kändes ett dugg! sen var det klart! fick även känna hur lång den var i armen osv, lite äckligt och så.. haha. efteråt så är man lite öm i armen känner jag nu.. men det hoppas jag går över snart.
sen hoppas jag att min mens faktiskt försvinner helt nu, (blir så på de flesta) men annars får jag ta ut den om det blir så att jag mår dåligare eller så. :) efter det så följde jag med sara hem och förveredde lite för halloween :) denna vecka kommer inte bli så himla lugn den heller, lite stessigt.. men det får man leva med.
 
nu ska jag mysa framför en film tror jag, riktigt trött nu!
 
syns det att jag spänner mig lite eller? ;)
staven är 4 cm lång, och 2 mm tjock. ni kan ju nästan se vart den sitter, i mitten av "plåsterstjärnan" och där det blåa tar slut. blåmärke.. :(
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback