ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


måndag

hade matteprov idag, gick åt skogeeeeeen
eller ja, jag försökte så gott jag kunde men man är ju inte så duktig
slutade rätt tidigt, så jag, erica & johanna drog till kupan och kollade lite.
sen vidare till donken. vi satt där en stund och sen drog vi vidare till johannas crib
och sen åkte vi hem, imorgon har vi den där sköna långa lunchrasten på 2,5 timmar.
sen har vi idrott. imorgon ska även erica komma hit eller jag till henne.
sen någondag i veckan ska jag på bio med sofia, ingen dag bestämd.
men jag hoppas jag har tid den här veckan, men det ska bli av iaf!
snart kommer mamma med thaimat, åh älskaaaaaaar ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback