ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


min helg!

i fredags efter skolan åkte jag till lit, träffade emma.
gick sen ner på gårn och fixade oss lite, sen drog vi till stan igen,
löste ut våra biljetter och träffade erica, malin, johanna och alexandra.
sen gick vi till bion och satte oss, kollade på paranormal activity 4 so, faktiskt inte var så läskig och så som vi trodde.. men bra ändå! efter bion drog jag och emma till donken med emmas syster och mamma.
sen hemåt till lillsjöhögen! när vi kom hem la vi oss i sängen, pratade lite och så :)
sen somnade vi, och lördagen vaknade vi tidigt. och jag kände direkt att jag var väldigt opepp på att åka till stan som jag skulle senare. så jag stannade kvar hos emma eftersom jag ändå inte hade någon skjuts hem plus att jag hade lite ont i magen. så på söndagen tog vi lite kort, som jag tänkte bjuda på! myste framför massa julmusik! :D
pratade på skype och hade det roligt och mysigt resten av kvällen som alltid ♥
imorse vaknade jag med jordens mensverk.. så jag låg kvar i sängen en stund.
tog en tablett och la mig i sängen igen. sen drog jag och emma ner och lyssnade på musik osv.
 
du är min lilla gosis du emmsis ♥
nu ska ni få se lite bilder från igår, sen ska jag ta och städa på mitt rum som tyvärr alltid är skitit.
CYA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback