ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


skitdag

idag hade jag en väldigt dålig dag.. :(
började med att jag glömde alla mina saker hemma, dvs idrottskläder, kläder och grejer för att sova hos emma som nu inte blev av, böckerna jag skulle lämna på biblioteket och plus att min hår stått rakt ut för det varit elektriskt och fan och allt..
vi hade drogdag på morgon, dvs att alla fick smaka på olika droger.
haha skämtade bara, vi fick kolla på film om alkolistmissbruk, köra "4 hörn" och rita en "skräckbild" av varför man inte ska börja med t.ex nikotin. väldigt kul. för jag slapp engelskan!
sen när det var lunch och man var så himla sugen på dendär marinerade kycklingen på rotsaksbädd, så får man rå jävla potatis på sin tallrik.. jävla bra dag alltså!
sen kom jag till lit för att träffa sara och visa lite grejer inför halloween, och sen hade jag tjejgrupp.
när jag kom hem fixade mamma hemmagjord thaimat, satan vad gott det är!!
och nu ska jag sätta mig och läsa lite, vi hörs sen!
 
dagens:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback