ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Städar..

Lördagen blev en städdag för min del..
Måste höra allt för att tjäna mer pengar eftersom vi åker till Stockholm på torsdag!! :D åh vad jag längtar!
Men då och då tar jag en liten paus och slänger mig i sängen! Haha
Har skurat av bänkar och golv, och dammsugit och plockat av. Jag har mer på schemat idag, måste städa mitt rum som ser värre ut än NÅGONSIN! Det är proppfullt, värsta hålan fullt av kläder, saker och skräp.. Ska också upp med cyklarna till ladan ovanför huset och plocka av äpplena på trädet. Hoppas jag får tillräckligt nurå!
Har också tagit massa bilder från gårdagens halloween på fritidsgården som ska läggas upp senare! Det var huuuur grymt som helst! Jag och Kajsa var utklädd till dockor, tvilling dockor ;)
Ma höres!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback