ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


bäst

haha, jag skämtar inte vad jävla roligt vi har det just nu!
jag bara sitter och garvar!
kan inte riktigt berätta varför, synd det :')
marcus & alexander var nyss här och gjorde oss sällskap synd att dom var tvungen att åka nudå :(
men jag och emma sitter och har det mysigt iaf vid varsina datorer.
jag bloggar & hon skypar. får se hur länge tilll vi blir vakna.
men vi har ju huset för oss själva i någon/några timmar till
men det är lite spökligt.. haha, har redan varit med om någon lampa som inte ska vara tänd varit tänd på
övervåningen. buhu vad läskigt!
aja, night night!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback