ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


drygo

hej, väntar på att sofia ska höra av sig, för hon ska nänmligen komma till mig idag. 
vart vi ska "övernatta" har jagingen aning om.. mamma & pappa håller på att fixa mitt nya fönster!
och det är riktigt kallt inne i mitt rum och sen kanske dom inte hinner klart.. men det löser dig nog.
igårkväll tog jag en sväng ner till elin & andreas. mös lite i husvagnen & bakade lite kladdkaka (denna gång åt jag nästan inget alls. haha) sen åkte jag hem och sov lite. idag ska jag och sofia ta kort har jag bestämt! 
så det lär ju komma lite bilder för eller senare!
 
hörs sen!
 

älskar diiiig hjärtat ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback