ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


en riktig skoldag..

okej, efter ungefär 4½ vecka så tycker jag verkligen att det här med läxor är överskattat!
har 5 stycken "läxor" som pressar mig.. svenska, engelska, religionkunskap, spanska och mer svenska.
HJÄLP MIG
 
stannade kvar på skolan med 4 klasskompisar, vi jobbade klart med svenskan, iaf en del av den.
kändes ju rätt okej, skrev ungefär 11 sidor. woho.....
och kalla mig inte pluggis för det är nog det sista jag är just nu
haha, men ändå så sätter jag mig med det sista av religionkunskapen, så den åker bort från min attgöra lista.
sen ska jag läsa lite av min andra del av svenskan som ska vara klar på tisdag.
imorgon är jag ledig, eller ja, hemstudiedag.
så då ska jag skriva engelska & skicka mail till jamaica, ROLIGT VA
 
med dessa söta bilder avslutar jag detta inlägg
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback