ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


färger

alltså, jag sitter här och grubblar lite,
jag är lite förälskad i att färga hår som vissa veta, hehe
och jag funder på vad som ska bli min nästa färg?
haha, alltså jag ÄLSKAR så som håret är just nu!
världens bästa felicia gjorde dipdye på mig på sommarlovet.
och jag tycker det är skit fint, så jag ska låta det vara tills det mesta av färgen åkt ur.
men ändå sitter jag och funderar på min nästa hårfärg!
 
jag har ju haft det mesta.. svart, mörkbrunt, rött & normaltbrunt.
vågär däremot inte färga blondt, haha.
hade jätte mycket bilder på mitt röda & svarta (missfärgade) hår från förut!
men eftersom alla mina gamla bilder raderades ur min dator så har jag dom inte kvar :(
 
men vad tycker ni?
 
mörkbrunt som jag färgade i vintras.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback