ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


hos felicia!

sitter just nu hos felicia och väntar på att micke ska komma och hämta oss!
hade inget att göra efter skolan eftersom jag åker till emma imorgon.
så då frågade hon om jag ville följa med henne hem en sväng!
kan ju säga att jag aldrig i mitt liv har sett så fint hus som hon har.......
ska inom kort sova här också! jag, annalisa & felicia planerar att sjunga någon låt på felicias kusins dop!
så då ska vi 3 sova här någon natt så vi kan planera! :)
aja, nu har felicia duschat klart så nu ska jag logga ut, så roligt att sitta vid dessa mac datorer!
 
pusshej
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback