ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


lite småa detalier

gjorde om lite i desigen, blev mycket bättre nu!
vad tycker ni? mycket bättre att allt håller sig i mitten än att det ska flyttas såfort jag gör ett nytt inlägg..
faktiskt väldigt irritersamt.
har glömt berättat om en sak!
på novemberlovet, som faktiskt bara är om 6 veckor så åker jag och min vän emma till stockholm över några dygn!
längtar riktigt mycket, ska bli så roligt och fyfan vad vi ska shoppa!
ska spara alla mina pengar så jag har över 2000 till resan då jag kan köpa mig en "ny" garderob! ;)
behöver nya kläder, men egentligen inte mer än vad jag har.. haha
det är så fullt att jag knappt kan stänga lådorna. men vafan, påfyllning behövs!
och jag är så himla fotosugen! :( och så ligger jag här sjuk och knappt orkar ta mig upp..
hade verkligen velat vara frisk så jag kunnat åka till emma
men det är som det är, ska ju alltid bli sjuk över helger så det förvånar mig inte ett dugg
nu ska jag sura, hejdå
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback