ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


nystädat

slutade somsagt 11 idag,
drog med bussen till lit och sen skjutsade farmor hem mig därifrån.
måste säga att hela jävla treälven består av småbarn.
dom har ju typ förstört skolan eller så är dom sen i utveckligen för dom springer ju runt som nå jävla hönor..
aja, direkt när jag kom hem möttes jag av mitt rum som då kallat sophögen.
får ju panik såfort jag kliver in i mitt rum ch det ser ut som ett bombnedslag i det..
så jag som var så trött så jag höll på att svimma & ont i halsen som satan fick ju ta och städa upp allt dårå.
har lite före & efterbilder, inte för att ni kanske bryr er, men jag hade inga bilder ändå så.
men ni får stå ut med dessa just nu, jag ska ta mig en tupplur..
 

tog mig även en kopp té & bullar. hihi
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback