ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


pretend

idag har jag haft engelska & idrott, efter idrotten duschade vi, och sen gick jag ner med sofia (en i min klass) på stan, mötte upp annalisa. sen kom världens storm så vi sprang in på skolan eftersom vi inte ville bli blöta osv.
sen gick sofia till hennes buss, och jag gick med annalisa till donken & india.
när vi satt inne på donken så hörde vi oskmuller, och jag är ju livrädd när det är nära..
det är mysigt när man är hemma, men är man i stan och ska åka buss själv så är man dödsrädd.. iaf jag då.
när jag då stog ut i spöregnet som det var då, blev jag ju såklart genomblöt. och när jag vänder mig mot bussarna känner jag bara att jag får extremt ont i ögonen, det blixtrade nämnligen till så enormt att jag trodde jag skuppe bli
blind.. och 2 sekunder efter så bullrade det något enormt. och jag säger bara det, jag har ALDRIG I HELA MITT LIV varit med om något så högt muller, det verkligen lät som någon sköt 4 skott med hagelgevär upp i luften.
i det ögonblicket var jag död. så jag höll på att börja grina seriöst! haha,sen klev jag på bussen och såg till min lycka rasmus sitta längre bak, så jag gick dit och blev räddad. HAHAAH, närå, men had ejag suttit själv hade jag blivigt räddare eftersom jag vet att rasmus inte är rädd för oska. ;)
 
detta blev ett långt inlägg, men det ville ni kanske eftersomjag har gjort klena "skrivinlägg" men nu tror jag att jag är tillbaka på banan igen! det har varit lite krångel med farmor & farfar som åker in med ambulans på sjukan.. inget större fel har det varit, men inatt vaknade farmor med hjärtklappning och så. det var ingen fara men man blir ju jätte orolig.. sen har min farfar nyss gjort hjärtoperation och så, så att det har varit lite sådär med just riktiga inlägg.
men nu tror jag att det blir bättre på den fronten! :)
 




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback