ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


school time!

om ca 45 minuter så drar jag till lit där jag tar en buss mot skolan.
behövde inte åka till skolan på förmiddagen eftersom min lärare sa att vi kunde jobba hemma nu på morgonen!
riktigt skönt, gjorde då en sovmorgon till halv 10, hihi
så snart är det dags för sista lektionen dårå, idrott på hofvallen.
sen ska jag och några till på sånhär extramatte efter skolan, as bra.
då akn jag göra klart min matteläxa där så kan jag åka hem och plugga engelska sen.
nu äre mycket! här har ni en bild på hur jag ser ut idag, eller ja, för idrotten!
 
riktigt kallt ute nu, så jag lånar aleeeex tröja. :*
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback