ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


slödag

har legat i sängen och slöat hela dagen idag, haha
grack precis lite té igen, min hals håller faktiskt på att sluta verka.
vaknade 2 gånger inatt och tog halstabletter och snorade ner mig osv.
men imorse klev jag konstigt nog upp halv 8, hjäplte niklas med håret inför skolfottot.
första gången, men han blev riktigt snygg ;)
har bara druckit och ätit varmt idag, för att få bort halsontan.
först blev det vamr oboy & mackor imorse, sen runt 11 så gjorde jag soppa.
sen nu har jag druckit té och ätit lite choklad. :')
och ja, nu har jag snart inte ont i halsen längre, och jag har ingen feber heller..
konstigt det där, men skönt samtidigt.
kunde faktiskt duscha imorse också, har så himla svårt att göra det när jag är sjuk, haha
nu är det bara resten av min förkylning som måste bort..
hade funderingar på att vara med emma i helgen, men det blir ju inte så nu :(
och jag skulle ha träffat alexander idag också men det blev ju heller inte.
 
aja, nu ska jag kolla på min tredje film för dagen..
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback