ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Toria å Sandren

Morking folket! Toren här som tänker göra ett kort litet gästinlägg! Hihi
Sitter och har spanska atm, måste bara säga att ibland suger livet. Har gäspat så tårarna och mascaran rinner!
Snart är det lunch, och jag undrar vad vi får för lyx idag. Åh, vad jag älskar den här skolan! Maten är ju gudomlig...

Dom senaste dagarna har varit hur bra som helst! Att byta från wargen till Ög har nog varit det bästa beslutet jag tagit på hela året!
Igår slutade jag och Sandra klockan 11.00 vilket ledde till att vi drog hem till mig. Hängde vid chatroulette och åt varma mackor! Mummmmms...

Bjuder på några snygga bilder som tagits de senaste dagarna, puss puss! ;*

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback