ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Underbar helg

Åh så sjukt trött jag är..
Kanske inte så konstigt när jag och Emma var uppe hela natten i lördagsnatt. ;) har inte ens berättat vad vi gjort väl? :o hennes föräldrar åkte iväg på "kalas" så vi var ensamma hemma, drog ut och tog massa kort och satte och och redigerade en massa av dom. Sen åt vi middag runt 9 för vi blev inte hungriga innan dess, haha. Sen satte vi oss vid dessa underbara datorer igen, sen kom Alexander om Marcus runt 12, vi skulle hyra film men det blev aldrig någon, haha! Vi bara satt och bläddrade och tillslut så blev det att vi fastnade vi någon asiatisk film. Emma började prata med några på Skype som jag efter att Alex & Marcus åkt också pratade lite med. Det slutade alltså med att vi satt och skrattade och pratade med dom hela natten tills 06.00 då vi gick och la oss, vaknade halv 12 och gick och åt lite tacos från gårdagen. Mumms! Sen gjorde vi inte så mycket mer än hängde vid datorerna. Men våran helg var ändå så otroligt rolig! :')

Nu sitter vi i cafét och har rast fram till 11 då vi har lunch. Anledningen till det är att vi bara ska läsa och det behöver vi inte ha lektion för att göra. Wiho
Sen har jag matte, det kan däremot dö
Hörs sen, heeeej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback