ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


underbara söndag..

nej, men faktiskt har den här söndagen varit riktigt bra!
vaknade 9 imorse, åkte upp till mormor och morfar och fick hjälp med lite saker.
sen åt jag lite lunch och drog till micke där även felicia var.
vi for till lit och köpte pizza. åkte hem och svullade och fick även med oss lite nybakt tunnbröd som mamma bakat!
vi rensade lite smycken, kollade på fotton & hade det mysigt!
åkte sedan ner till elin och lämnade hennes plånbok hon glömde hos mig, och hälsade på frida som fyller 18 idag!
nu är jag hemma och ska jobba lite med mitt svenskaprov.
 
tjaråååå
 
dessa ringar fick jag, lite passande tycker jag, eftersom det precis är dessa märken osv som är inne just nu!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback