ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


vänder

nu börjar min feber att komma tillbaka,
så jag ligger bara här under täcket igen och fryser. blää
 
 
men anledningen till det här inlägget är
att jag vill skriva en sak enligt det inlägget jag skrev igår
jag vet att jag kanske bestämmer lite fort, jag får alltid panik när något händer mig
så jag måste göra något för att få bort det sorgsna inom mig..
och då gör jag nästan vad som helst, sen så skriver jag mycket jag aldrig riktigt tänker mig för vad jag skriver.
så jag borde egentligen inte ha en blogg.. förlåt för det jag skrivit som fått andra att bli ledsna eller förtvivlade.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback