ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


ojojoj

gud vad jag bloggar dåligt nu igen..
tänkte iallafall berätta lite om helgen!
i fredags efter skolan åkte jag till lit på gårn där jag spenderade kvällen med mina kära.
igår tog jag för första gången i år moppen till lit, och det gick bra!
jag umgicks lite med caroline, och därefter jonathan.
sen åkte jag hem där runt 5, och sen in till lit igen med elin.
vi träffade martin, elias, simon och jonathan och sen drog vi upp mot litsbacken för att grilla lite!
det var faktiskt mysigt trots att jag frös sönder mina tår. haha
sen åkte vi hem runt halv 12 och då gick jag och la mig för att jag var så trött.
dagen har spenderats i sängen framför film, och jag kommer ligga här resten av kvällen med och plågas av att det är måndag imorgon igen.. men det går snabbt så är det fredag igen!
 
jag och amanda i torsdags!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback