ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Söndagsnatt

Igår hälsade jag på min kärakära vän som fyllde 15! Hon fick sina kindermaxi och sen åt vi tårta :) junne kom också och hälsade på! Vi hade det trevligt tills jag gick och träffade Matilda och Sofia! Vi dygnade, jobbigt men fyfan vad kul vi hade! Dock har jag somnat några gånger på skolan idag, haha ;) Matilda klippte även mig och Sofia runt 3 inatt, jag blev väldigt nöjd! Tack vännen! Sen gjorde Sofia as fina naglar på Matilda och vi alla mös på resten av kvällen! Idag ska jag bara njuta av kvällen (så länge jag orkar hålla mig uppe) jag är ledig imorgon som många andra 1or! Då får jag sova ut lite ;) lägger ut bild på håret sen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback