ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Vännor

Den här dagen har varit rätt så okej!
Jag vaknade väldigt trött efter att a snoozat några gånger. Påväg till stan i bussen går ena backspegeln av, så vi körde från kläppe i 20 km/h ungefär.
En spanska lektion där jag fick veta att jag haft ynka 5 rätt på nationellaprovet.
Annars har min dag varit ganska lugn!
Träffat mina underbara vänner viktoria och sofia, var ute på stan med Maja och gav ut flygblad om tjej och kvinnomässan som är på lördag! Kom dit! Och såklart ätit världens godaste middag, på subway.
Träffat världens bästa kille, och övningskört hem! Nu ligger jag i sängen efter denna långa dag!
Puss!



puss hjärtat <3

2013-04-24 | 21:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback