ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


3,5 skoldagar kvar

snart är skolan äntligen slut.. fyfan vilket år!
det har gått snabbt, men det har varit mycket.. ångrar lite ibland att jag valde samhällslinjen, haha
nej men 3 och en halv dag kvar i skolan är det enda, och ändå har jag 1 uppgift på idrotten, 1 samhällesuppgift, 1 samhällsprov och 1 muntligt matteprov. ja, fyfan alltså
 
nu ska jag snart sova, imorgon är det studenten och det är micke som tar den.
han har blivit så stor nu, och så känslig som jag är komme jag såklart gråta en skvätt där!
han krockade idag med bilen så han sitter på sjukhuset med nackkrage den stackarn..
så halv 10 imorgon ska jag åka till stan och fota han, sen blir det studentmiddag.
 
någon dag under dom här lediga dagarna kommer jonathan, längtar så!
saknade han riktigt mycket i stockholm.. ♥
godnatt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback