ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


EN DAG KVAR NU

imorgon får jag sommarlov!!har endast 2 uppgifter kvar att göra nu, etfersom jag var i stockholm då min klass gjorde det..
vet knappt om jag har någon skola imorgon, och har jag inte det skiter jag nog i att gå på avsluntinge, tydligen behöver man ju inte det! är så trött nu för att jag typ inte fått sova ut riktigt sen innan stockholm.. inatt vaknade jag av att tre äckliga myggor surrade i rummet, och det är det värsta som finns! kryp i rummet och som definitivt låter är det värsta! nej, nu ska jag äta mammas goda sallad och sen ska jag göra mina uppgifter, sen kan jag äntligen slappna av och få sommarlov!
 
mitt standard objektiv har jag inte hämtat ut än, därför får ni se lite old pics!
tänkte nu bjuda på en massa ego cam bilder! enyoj...........
 
fetaste duckfacet, HAHAHAAH
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback