ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Kort dag

Idag var en kort dag på skolan, åkte 8 bussen från husås och in till stan för att ha ett samtal med min mattelärare, en halvtimme senare fick jag sluta och jag och Sara tog bussen till lit och kollade på när treälven hade brännbollsdag, såklart vann min bästa gamla klass GH! Efter det åkte jag och Sara till Evelina och solade solarium, mycket trevligt! Nu ska jag kolla klart på ett avsnitt av the walking dead, längtar tills 4 säsongen kommer ut! Men mest längtar jag till övermorgon då PRETTY LITTLE LIARS SÄSONG 4 är ute!! Wihooooo!!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback