ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


lediga dagar

jag har nu varit ledig sen onsdags, riktigt skönt!
igår var jag i lit hela kvällen och dagen, var på lit é action med caroline, evelina, olivia och sara
vi stannade och lyssnade på marie som sjöng, sen stack jag, evelina, sara, caroline, martin, jonathan och elias ner och badade på campingen. faktiskt skönt! efter det åt jag hos sara och vi drog till kajsa och kollade på deras nya kök osv. sen åkte vi ner på lit igen och där träffade vi alla andra och sen satte vi tjejer oss på lekplatsen och pratade och skrattade om allt möjligt.. haha! sen vart det lite kaos, och sen somnade vi i evelinas stuga på gården, jag, kajsa, evelina och sara. nu på morgonen har vi ätit frukost och mjukglass och bara njutit av vädret!
nu ska jag sätta igång med städningen innan jonathan kommer hit och spenderar natten med mig!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback