ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


objektiv!

har idag fått tillbaka mitt älskade objektiv!
fast jag har faktiskt fått ett helt nytt, dom har bytt ut det!
känns skönt att kunna fota med ett normalt objektiv igen ;)
däremot är min mobil på lagning, funderade igår på att lämna in den helt i 2 veckor och få en ny
men jag klarar inte vara ifrån den så länge så jag skulle lämna in den idag endast för att få skärmen lagad, men då var det en mobil före i "kön" så min blir inte klar förns imorgon! men det är ju bara en dag, men jag som är en sån mobilnörd klarar det knappt ;)
iallfall kom jag nyss hem från första dagen på sommarjobbet, och det gick bra!
men jag är så otroligt trött nu.. hade lite svårt att somna igår eftersom jag vridit lite på dygnet..
men det är väl bara att komma in i det igen!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback