ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


lit

i tordags sov jag över hos min kära vän caroline, vi var ungefär hela kvällen på ungdomskvällen, där vi spelade spel och skrattade något mycket. sen var vi bara hemma och mös och pratade!
igår drog vi till båthamnen med junne och drack oboy och mös. sen gick vi bort mot junnes hem, och därefter tillbaka hem. när vi kom hem står elin i hallen som väntade på oss, vi hade det mysigt som alltid! sen drog vi på madonna och käkade. sen följde junne med oss hem, och senare kom även elias och rasmus. vi kikade på let's dance och sen gick vi ut. när jag kom hem träffade jag min tremänning josef, sen somnade jag sött.
tänkte bjuda på lite bilder från gårdagen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback