ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


onsdag

vart en hemmadag till idag, vi hade bad och slutade 11 och jag kan typ knappt få vatten på huden förns jag kliar sönder mig. mina blodkärl har tillochmed spruckit på armen för att jag har kliat så mycket!..
aja, iallafall gick jag och vizzla till farmor och bakade, sen gick vi hemmåt igen och båda somnade och sov i över 2 timmar, haha! igår åt jag 5 medicin tabletter mot allergin och idag bara 2, så det är på bättringsvägen!
imorgon blir det skola, efter det ska jag och viktoria gymma, träffa sofia, äta på subway och umgås lite. ska bli kul!
sen år vi se vad som händer, night night!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback