ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


trött

idag är jag riktigt trött.. och den här dagen läste jag i tidningen är sömndagen eller vad den hette, så man ska tydligen vara ganska trött idag.. haha! imorgon slutar jag halv 12, skänt men det betyder tyvärr jag att jag måste sätta mig på skolan som alla andra dagar, men ända tills 3 ungefär, segt
iallafall har jag hunnit med fiolspelning idag, jag och annalisa ska uppträda på ett musikcafé på lördag! ska bli riktigt intressant! vi kommer spela fiol och sjunga.
nu ska jag snart förbereda mig för sängen! godnatt mina vänner ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback