ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


FREDAG

gårdagen spenderades hemma hos evelina med carro, sara & evelina.
sen kom jonathan och senare drog vi alla ut och grillade vid skolan med resten av lit gänget, haha
sen följde jag med sara hem och sov hos henne eftersom jag hade så lite soppa och det vart kallt ;)
idag åkte sara och några andra till boda borg och laser hallen, jag följde med pappa till stan och hjälpte han lasta plankor och grejer! nu är jag hemma och har precis fått i mig lite mat, senare ska jag till lit igen och vara på gårn, sen ska jag ta moppen hem!
lite bilder från veckan!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback