ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


LÖRDAG

förlåt för att jag inte uppdaterat på nån dag!
igår var det disco och jobbigare än någonsin var det, har typ aldrig svettats så mycket i mitt liv.. haha
men efteråt så var vi ute en stund och sen var vi hemma hos evelina.
sen sov jag hos saris, love you! runt 12 åkte jag hem och städade lite och duschade. nu ligger jag i sängen och kollar på the walking dead, älskar den serien! helt fast.. sen kommer jonathan hit och spenderar natten med mig, elin kommer även förbi ikväll :) trodde det skulle vara varmt idag men det är ju as kallt men fint väder..
så jag håller mig nog inne en stund till ;)

hörs imorgon!
 
 
mina fina snuffsar


I love you

Svar: i love you too
Sandra Giannini Jonsson.

2013-05-26 | 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback