ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


måndag igen..

idag är det måndag igen, men jag klarade dagen som alltid!
den var faktiskt bra, för att jag har fått ett gott skratt för livet typ,
och för att jag har varit hos min min underbara pojkvän ♥
men imorgon är den värsta dagen på länge, 3 timmars matte nationella.
tänker inte säga mer än att jag är helt oförberedd eftersom jag hatar matte och är sämst på det..
men jag tänker inte låta det få mig att må dåligt så jag ska göra mitt bästa för bättre kan jag inte! smart tjej.
sen slutar jag 12 och då tar jag och saris bussen mot lit.
wish me luck..
 
 
tog och övningskörde pappas kango idag också, vi stannade och kikade på grodyngel.. haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback