ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


MATTE NP

hade matte nationella idag som sagt, det gick bättre än vad jag trodde, och jag trodde att jag inte skulle kunna svara på en enda. men jag är lycklig om jag får godkänt iallafall! haha
B delen var sjukt svår.. C delen gick det bättre på och D delen gick nog bäst! på måndag vankas det muntliga..
åh så kul.. men bra att det värsta är över iallafall! nästa vecka åker jag och tjejerna till stockholm!! åh gud vad jag längtar! ska väl inom kort börja packa också! :)
 
köde på no mascara idag, bara för att jag trodde jag skulle börja grina på provet, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback