ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


PACKNING

inatt sov jag hos min kära vän sara!
och idag slutade vi båda 11, hon följde med mig på min fiol lektion........
sen åkte vi hem och gjorde några uppdrag ;) haha!
sen var jag med jonathan innan det med sofia och hennes boy.
sen drog jag hem, och nu håller jag på att packa.
är snart klar med den och såfort mamma kommer med thai maten så ska jag äta och sen dra till lit igen!
alltså ingen bloggning förns möjligtvis söndag, om jag kan så bloggar jag från vandrarhemmet!
 
men iaf så har jag några bilder från när vi fikade hos farmor i måndags, och en bild på min packning!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback