ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


TISDAG

åh vilka tråkiga inlägg jag gör nuförtiden..
ska ändra design eller något liknande snart så det kanske bli lite roligare att kolla in på den här bloggen.
idag är det tisdag, alltså prick en vecka till det äckliga matte nationella provet.
det var ingen tjejgrupp idag, men jag tillbringade kvällen i lit ändå med jonathan, som vanligt ;)
imorgon är det bal för micke och felicia och jag ska såklart ta massa kort på dom!
men imorgon är jag ledig! så sjukt skönt, men mindre skönt att jag går och bär på dom här stresstankarna som sliter sönder mig inombords att jag har en massa stora uppgifter som ska lämnas in snart..
vissa utav dom är ju helt sjukt jobbiga :(
ja, nu ska jag börja på den hemska psykologiuppgiften så, hejdå livet
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback