ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


torsdag

alltså den här dagen har varit riktigt jobbig.. imorse var allt bra och ju senare det blev mådde jag bara dåligare och dåligare.. och detta pga allt arbete som pågår just nu och hur psykiskt dåligt jag mår pågrund av det! eftersom det är så sjukt stora arbeten tar det tid och efter skolan har jag fan ingen ork. och matteprovet nästa tisdag får mig att knäckas, fyfan alltså. kommer aldrig klara av 2an känner jag nu :( åh varför var jag tvungen att födas så osmart på matte? dö
 
en bild som får mig på lite bättre humör iallafall..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback