ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


TORSDAG

fyfan vad jag är trött idag.. skönt att börja 12 imorgon!
började dagen med jordens svåraste prov, samhällsekonomi.
något jag fan inte fått lärt mig på särälven iallafall..
efter det psykologi vilket jag faktiskt tycker är kul!
efter skolan förljde jag med felicia när hon skulle sola, sen åt vi på subway
åkte med pappa till lit halv 5, träffade upp jonathan och följde med han hem den dryga halvtimmen tills mamma hämtade mig. kom nyss hem efter att jag övningskört längre bort i byn, gick väldigt braa!
imorgon ska jag sova hos saris igen, och vara på gårn all night long
närå, lär ju somna ;) aja, nu ska jag duscha och sen ska jag mysa ner mig i sängen och kanske kolla på en film!
 
ser ni hur rött mitt hår ser ut!? :D
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback