ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


äntigen helg!

hela veckan har jag bara gått och längtat efter helgen..
ikväll var jag med josefine och frida och vi tog oss faktiskt till badet och simmade några längder.
nu ligger jag framför gossip girl, min nya drog ;)
imorgon ska jag övningsköra, sen återigen vara med josefine och frida :)
 
har äntligen fått en tid för mina axlar och min rygg som har besvärat mig länge nog, ryggen har hamnat i någon slags låsning så jag har ont och vill bara knäcka den hela tiden.. och axlarna är stela och värker. hoppas på att det blir bättre nu!
hoppas ni har en bra fredagskväll ni som är vakna! :)
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback