ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


bra helg!

helgen har spenderats med mina fina kompisar Angelica, Elin, Amanda, Felicia och Malin.
vi har tillbringat kvällen och natten i Angelicas stuga, bastning, badning och massa mys stog på schemat!
dock tog jag aldrig med mig kameran ut i bastun, men bilder i stuan togs!
i lördags åkte jag till Elins lägenhet i stan där även caroline var, vi gick ner på stan en stund och sen åkte jag och caroline till hennes kusins lägenhet där vi spenderade natten! vi åt på max och handlade massa gott till kvällen.
 
här är bilder från stugan:
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback