ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


bullbakning

idag har jag haft en skön ledig torsdag,
sov hos min vän sara igår och på morgonen så åkte hon iväg på skolan medans jag sov
vaknade ungefär när hon kom hem vid 11 och efter det åkte jag hem till farmor och farfar för att baka bullar!
rasmus kom dit också och då hjälpte jag han med hans studentmössa, han gjorde även en design för hur han trodde min skulle se ut, den vart väldigt speciell!
så efter en väldigt full mage med bullar så fick jag även i mig lite spaghetti och köttfärsås till middag, och nu ligger jag i sängen och fattar inget av min uppgift.. imorgon börjar jag 12, skönt!
 
kollade igenom lite bilder och snart är det halloween! undrar hur jag kommer se ut detta år? spännande ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback