ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


torsdagkväll

lugn dag idag, musik på morgonen och film på spanskan på eftermiddagen.
helt okej för min del! efter spanskan så gick jag ner på gymmet och körde en timme med lite kondition och mage.
efter det köpte jag en sallad och åkte hem och pluggade, så kvällen har gått åt pluggande men jag är otorligt glad för det, för nu har jag bara en enda enkel sak så är jag klar och behöver inte ha något jobbigt framför mig på lovet!

nu ska jag läsa lite till i boken och sedan kanske jag hinner med ett pll avsnitt, annars ska jag sovaaa
 
en bild på mig och min fina vän Amanda!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback