ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


en skön sovmorgon som vanligt på tisdagar, då man hinner med det man ska på morgonen!
borde egentligen plugga nu, men fick middag hos farmor och kvällen gick plötsligt snabbt ;)
och nu är jag ju ganska trött, ganska bra ursäkt! imorgon är den bästa dagen på hela veckan, då jag och bästa amanda har ensemble, och jag ångrar inte att jag valde det! på fredag ska jag umgås med mina fina tjejkompisar i stan och blir nog övernattning där med! på lördag komme rnog eventuellt caroline och sover hos mig med!
länge sedan sist!
ska ta med mig kameran på fredag, för jag känner att även ni blir less på mina egobilder eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska ta kort på och att jag gillar att stå i kamerans centrum! ;) nejdå, men andra bilder kommer ni få se snart.
 
puss
 
 
 
såhär såg jag ut idag iallafall!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback