ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Provar igen då!

Hade lagt bloggen på hyllan, men nu hade jag lite lust med att kanske plocka ner den igen, känns som att jag har mer att blogga om nu! Det är nämligen lite mer som händer i mitt liv nu, vi ska nämligen flytta! Jag och sebastian. Dock inte så långt, vi kommer att bo i husås, i min mormor pch morfars "fritidshus" på gården. Huset är alltså lite större än en etta och passar oss perfekt! Plus att huset är nyrenoverat så vi kommer få till det riktigt fint där inne! En ikea trip blir det till veckan dessutom, vilket är det bästa, att inreda kan vara det bästa som finns! Inflyttningen sker om drygt en månad, bilder på huset och så tänkte jag att ni kan få se då jag fotat lite, är inte så snyggt när det inte är just några möbler! 
Uppdaterarer senare igen! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback